Offenes Bastelreich

Mein persönliches Angebot: Ab 60 €uro versandkostenfreie Bestellung............................Für Neulinge ist der gratis Schnupperkurs perfekt - gleich Termin vereinbaren......Ich lade zur Katalogparty am 10. Juni ein - Anmeldung erforderlich

.


Mittwoch, 19. April 2017

Ein A4 Layout habe ich heute für euch


Denn ich möchte Euch an meine Linkliste erinnern, die wohl ziemlich schnell in Vergessenheit geraten ist *klick*

Und nun zu meinem heutigen Layout:

Wieder einmal habe ich so ein "Männerdings" verscrappt, nämlich die ewige Suche und Vernichtung von Löwenzahn im Rasen.




Aktuelle Sachen:
 
CS A4 Flüsterweiß
Designpapier im Set Pastellfarben (Calypso, Aquamarin)
Stempelsets Geburtstagshurra, Labeler Alphabet
Handstanze Bannerduo
Stempelkissen Olivgrün, Marineblau, Calypso, Pfirsich Pur, Memento
Write Marker Aquamarin, Calypso, Pfirsich Pur, Marineblau, Olivgrün
PL Schreibstift
Papierschere


Alte Sachen:

Drehstempel Remember

 
 
Ich verlinke mit folgenden Challenges:


Kommentare:

Amanda Mertz hat gesagt…

Fun layout! I like the big Pool Party circle with the scallops stamped around it. The handlettered title is the perfect way to show off our challenge colors! Thanks for sharing at Fab Friday!

Silvis Kreativstube hat gesagt…

Hallo liebe Heike,
deine Layouts sehen alle Klasse aus. Ich finde es toll wenn man sich auf diese Weise schöne Momente aufbewahrt. Super gemacht. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

Heather hat gesagt…

Completely gorgeous - and GREAT use of our colors! You've done a fantastic job with this layout! Thanks so much for playing at Fab Friday!

Lisa in Texas hat gesagt…

Wow! Amazing job with the sketch! I love your creative title work and your circle!!!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Angela hat gesagt…

Loving the scalloped circle for the background! Very creative! Your drawing skills are fabulous! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

blbabe1234 hat gesagt…

What a fun layout! I love all the doodling you did. Thanks for joining us at Sketch N Scrap

stampwithamyk hat gesagt…

What a great layout! Love the scallops around your images and the lettering is awesome! Thanks for joining us at Fab Friday, hope to see you again soon!

Lori hat gesagt…

This is a great layout! Love the scallops and the fun, bright colors! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Karen Lai hat gesagt…

Looks like a super fun layout! Love the cute background! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...